Vapensyster

-foto-vardag-kaos-

jag vill inte leva.

Kategori: ångest

Jag vill faktiskt inte leva längre.
Det finns inget att kvar att kämpa för känns det som (även fast det aldrig funnits det)
Det finns ingen där när jag behöver någon. (aldrig någonsing. När jag behöver någon som mest, försvinner alla)
Jag vill skära mig. Men jag orkar fan inte gå och hämta något.
Så jag bara ligger här och ser på det klibbiga bitarna av min hjärna som studsar runt innanför ögonlocken.
Jag bara ligger här, skriker rakt ut, för det känns som att luften bränns.
Det känns som om att huvudet är ett stort svart hål.
Det känns som om att någon står och sparkar mig i magen.
Det känns som om att klibbiga händer håller för mina ögon, min näsa, min mun.

Kommentarer

  • Emelie säger:

    Åh, verkligen hemskt att läsa om att någon mår så som du gör. Men det jag tycker är väldigt bra är att du fortfarande lever, att du orkat kämpa dig fram till idag även om resan har varit svår och du känner att du kvävs av dina egna andetag.

    Jag tycker du är en väldigt söt tjej. Tror du gav mig din msn någon gång men jag har lyckats tappa bort den.

    Lycka till med att överleva, och en dag kanske du lever istället för överlever, vem vet?

    Världen är förbryllande och det vet vi nog om, alla oss trasiga. Men jag tycker du är stark som orkat såhär långt. Fortsätt, en dag kanske ljusningen kommer. ♥

    2011-03-04 | 17:44:32
    Bloggadress: http://anxietycore.blogg.se/
  • anonym säger:

    är det ingen som är där förr dig när du behöver det som mest? ingen alls?

    2011-03-04 | 18:40:20

Kommentera inlägget här: