Vapensyster

-foto-vardag-kaos-

Svar till kim (vem fan e kim?)

Kategori: Allmänt

          Kim sa...

          Vill man dö är det inte så jävla svårt. Sluta karva dig i armarna, det är bara fånigt. Jävla i-landsproblem.

Varifrån har du fått att jag vill dö? Jag vill inte dö. Jag kanske inte är säker på om jag vill leva, men jag är helt säker på att jag inte vill dö.
Jag är sjuk, om det är ett i-landsproblem eller inte att vara sjuk ger jag fan i. Jag är lika sjuk vare sig det är ett i-landsproblem eller inte. Hade jag fått bestämma hade jag aldrig blivit sjuk. Att jag "karvar mig i armarna" är en symptom av min sjukdom.
Om du bryter ditt ben, sluta klaga och hoppa på det istället! Att du skulle gipsa det eller ta smärtstillande är bara fånigt! Bryta benen, hmmpppf jävla i-landsproblem!





Btw. God jul folks.
Jag har fått en kamera, ska snart hem till mamma och ha julit.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: