Vapensyster

-foto-vardag-kaos-

HÅLLKÄFTOCHRESDIGUPP

Kategori: Allmänt

JAG VET HUR DET KÄNNS.
JAG VET. TRO MIG.
SLUTA SÄG ATT DU FÖRSÖKER. ALLA SER ATT DU INTE GÖR DET. SLUTA SÄG ATT DU INTE ORKAR. ALLA ORKAR. JAG ORKAR, SÅ JAG VET ATT DU OXÅ GÖR DET.
SLUTASLUTASLUTA. DET ÄR INGEN IDE ATT SKRIKA EFTER HJÄLP NÄR MAN INTE VILL TA EMOT DEN HJÄLP MAN FÅR. DU VET DET. SÅ SLUTA. JAG ORKAR INTE MER. JAG GÖR INTE DET. JAG E TRÖTT PÅ WB-JAG-MÅR-SÅ-DÅLIGT-TYCK-SYND-OM-MIG-FOLK
JAG ORKAR INTE MED DINNA SKRIK LÄNGRE. DOM ÄR ENDÅ BARA FALSKA. PRECIS SOM DU.
DU BETER DIG SOM ETT LITET BARN, VET DU DET?
NÄR MAN HAR RAMLAT, SÅ MÅSTE MAN RESA SIG FÖR ATT KUNNA STÅ UPP IGEN.
SÅ SLUTA SKRIK. TA NÅGONS HAND, OCH STÄLL DIG UPP.

Kommentarer

  • alexandra säger:

    Vafan, det kanske inte är så jävla lätt! Man ber om hjälp men får ingen! Bara för att man ber om hjälp ska man inte behöva bli trackad! Det är du som är WB!

    2010-12-06 | 12:13:01
  • Spader säger:

    'Det är du som är WB!'



    bra sagt ._.

    2010-12-06 | 12:40:26
  • Nylle säger:

    Ta din tid och läs.

    Förstår du inte att varför du tycker att hon är wannabe deppremerad är för att du inte hör hennes tankar och du tycker synd om dig själv och du tycker att din deppresion var värre. Någoting som är helt normalt och logiskt. Du kan inte känna din hennes tankar men du känner dina känslor så starkt, så värkligt. När man har tagit sig ur en deppresion är det lätt att tro att andra som har det svårt kan ta sig ur det. Sanningen är att alla komemr inte att göra det.

    Jag har lidit av deppresion och sen när min bror fick det så trodde jag att min var värre, jag trodde jag hadde erfarenhet, sanningen var att min bror hadde det jävligt mycket värre en mig. Och vad han behövde var min omsorg och hjälp.

    Jag tycker du ska ta hand om den som du ser ner på just nu. Det finns stora skjanser att hon läser detta och då är det kanska självklart vad hon känner. Sålänge du inte vill att hon ska in på något monotont psyk, eller ta livet av sig så tycker jag att du ska börja ta hand om henne. Glöm inte att ta hand om dig själv okså.

    2010-12-06 | 13:19:58
  • Nylle säger:

    Ta hand om varandra, ni båda har fördommar om varandra. Det är viktigt att ni förstår att ni båda har det jobbift och att ni inte ser ner på varandra. Samtidigt som det inte är fel att tycka att man själv har det värst.



    Ursäkta om mitt förra inlägg uppfattades negativt och partiskt. Jag menar intet dumt, jag vill bara hjälpa dig.

    2010-12-06 | 13:31:59
  • Det här är bara för mycket säger:

    det gär var sjukt lågt av dig.

    2010-12-06 | 16:20:27
  • Vapensyster säger:

    haha. Oj. Era kommentarer var verkligen roliga att läsa.



    Efter som ni inte har någon aning om vad som faktikst hänt.



    Jag var väldigt sur när jag skrev detta. Av många olika skäl. Så därför var jag inte direkt världens snällaste.

    Lev med det.



    Nylle:

    Jag vet det. Jag har inte kommit ur min deperission. Men bruden ifråga härmar mig. I allt. Även i att må dåligt.

    Vilket jag stör mig på så enormt mycket!

    När man tar någon annans klädstil e det helt okej. Det e bara att ta som en komplimang! (så länge det inte blir för mycket dvs) Men. När man härmar någon i att må dåligt. Då har det gått förlångt.

    När man drar upp ärmen och skriker, ''JAG SKÄR MIG DJUPARE ÄN DIG! FAN VAD DU SUGER.''

    Det.är.inte.okej.

    2010-12-07 | 12:44:27
  • Morot säger:

    Stoppa in en gruka i röven elr ngt ?

    LÄS INTE HENNES BLOGG VAFAN DIGGA ELR SOM SAGT

    SÄTT IN EN GURKA I RÖVEN D= !?

    OCH WB VEM FAN ÄR WB , NI ?

    'COUSE LET ME POINT OUT SOME THINGS ._.

    ETT DU TAR DIG TID ATT LÄSA BRUDENS BLOGG

    TVÅ DU TAR DIG TID ATT LÄSA BRUDENS BLOGG

    TRE ATT DU ENS PALLAR KOMMENTERA AHAHA DÖR AV GARV

    VAFAN INGET LIV med stora bokstäver bara så att du ska fatta duvet' <-- sådär måste man skriva för att ni ska fatta ngt what did mama do wrong with you guys ;s ?

    2010-12-07 | 21:35:36

Kommentera inlägget här: