Vapensyster

-foto-vardag-kaos-

Förlåt.

Kategori: Allmänt

Jag borde aldrig ha lovat dig en evighet när jag glömt bort hur sjukt länge det egentligen är.
Nu inser jag hur fel jag handlade för det slutade bara med att jag blev en till i raden av de som krossade ditt hjärta.
Jag ber om ursäkt för att jag istället för att laga dig hade sönder dig lite mer.
Jag ber om ursäkt att jag lämnade dig där på vägen utan en karta över den vägen du ska gå.
Men jag vet inte ens själv vart jag ska ta vägen.
Jag är lika vilsen utan dig, som jag var med dig.
Enda skillnaden är att nu vandrar vi båda ensamma genom skogens mörker utan en hand som kramar tillbaks när vi rycker till av rädsla.
Så förlåt, men jag släpper taget om dig nu.
Jag hoppas du hittar den lycka du förtjänar





och morot. jag saknar dig, sjukt oändligt mycket. Du måste höra av dig, fattar du det?
Efter den där kvällen, du MÅSTE höra av dig.
Jag vågar knappt sova.
Snälla.
Hör av dig.

Kommentarer

  • Morot säger:

    S jag vet inte vart jag ska hitta dig

    för duvet' jag adda din nya msn tror jag råka stava fel och tog bort din gammla vet inte bra suger faktiskt men ög typ kan du typ hehe jag skriver ett medelande på dikta ?

    2010-11-26 | 16:27:11
  • Eva Guillén e BlatteBella.Se säger:

    Vilken fin blogg du har! :) Verkligen från hjärtat

    2010-12-06 | 13:40:12
    Bloggadress: http://evaguillens.blogg.se/

Kommentera inlägget här: