Vapensyster

-foto-vardag-kaos-

(jag hatar när folk gör så här,men ah)

Kategori: Allmänt


Julia

felicia sa t mig idag att du ska ge tbx hennes plattång så snart som möjligt helst i vecken annars vill hon ha pengar för den för hon har nästan inte använt den

23:24Jag

men då kan väl för fan hon säga det? Hahah lol, säg att jag ska ha minna tröjor då. Sedan kan jag antagligen inte på typ en månad.

23:26Julia

då kan felicia "antagligen" nt hellerepå en månad och hon har inte sagt att du inte ska få dom men hon ger dig dom i veckan har du inte plattången då är det bara att betala, hon sitter med mig och kan inte säga det själv för hon kan inte smsa

23:27Jag

Ska bli inlags igen. Så sry. Men jag kan fan inte.

23:28Julia

okej då ses vi tre på torsdag då du ska ge felicia 700 kr å få dina tröjer :D

23:29Jag

vafan. väx upp. ag har inte sagt att du inte ska få den ellerhur? och nej. som sagt ska bli inlagd så kan inte.

23:30Julia

nä men hon kommer t skolan å vill ha pengarna eller plattången det är bara att välj, hon är trött på att vänta det är ju förfan hennes

23:31Jag

ja men mina tröjor då? 'nästa vecka' HAHA snarare ett år ;') men det spelar ingen roll om hon kommer till skolan eller inte. För JAG SKA BLI INLAGD, OCH KAN OMÖJLIGT TRÄFFAS.

23:33Julia

hon kommer jhu förfan mned dina äckliga tröjor på torsdag om du inte ger henne sin plattång så polisanmäler vi dig för stöld :D

23:34Jag

men e ni sega eller? det är för fan inte mitt fel att jag inte akn. men vafan, polis anmäl mig då (: srsly, DO IT O.O och yeah. Skaffa ett liv än att sitta och dryga på folk på fb>>

23:36Julia

men förfan är det konstig om hon vill ha tbx den eller? du är väl den som inte har ett liv isf liksom dur säkert förstört den din jävla ***** men då ska hon fan ha pengarna för den

23:37Jag

pengarna kan hon ta och stoppa upp någonstans >> skulle get henne den om jag kunde. fail. Och vad fan menade du med de? Sry, men lär dig stava ffs! :)

23:41Julia

lär dig stava sj, och det där emospråket är rätt ute, plus hur ska hon kunna stoppa upp don någonstans när du vägrar ge henne dom ditt lilla emo, och det är ingen som lär tycka synd om dig för att du skär dig plus varför tjatar du om ditt jhävla hem hela tiden vi ber nt om att få vet vart du ska

23:43Jag

mitt hem? när fan nämnde jag det? Och ahha emo språk? Srsly... get a life.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: