Vapensyster

-foto-vardag-kaos-

Förlåt.

Kategori: Allmänt

Det som jag har varit så jävla rädd för hela tiden, har hänt.
Jag förstör. Det blir alltid såhär, jag vet inte riktigt vad jag ska göra.
Förlåt.
Det var aldrig meningen att det skulle gå ut över dig.
Jag hoppas du förstår det.

Att det skulle gå ut över dig var verkligen det sista jag ville.
Snälla du, förlåt. Jag älskar dig. Jag gör verkligen det.

(Om jag råkar ge upp nu, så kanske det e bäst för alla så. Jag vill inte kunna förstöra för folk längre. Absolut inte dig.)

Jag borde inte skriva detta. JAg vet inte varför jag gör det.
JAg vill bara inte att du ska vara sur på mig längre.
Det var inte meningen, jag gjorde fel.

Kommentarer

  • den du vet säger:

    om du ger upp, förstör du ennu mer. Inte ge upp.

    2011-01-23 | 20:13:05

Kommentera inlägget här: